Friday, March 4, 2011

Gotong-royong & PPKP

Bull**** kan...time aku na blik kg jew ade2 jew la yg dyowng nak wt.
Wuaaaaa na alik uma jumpa my mom and my dad la (TERmanja la plak)....
Da lme ta blik jumpe my parents la...sob..sob..sob :'( (eyh2 dah dah..ngader2 lak dy)
Minggu ni ade gotong royong  kat permatang ara.aku redha je la (ikhlas okey)
Minggu depan lak ade PPKP utk olls part 5 students..ari sabtu dan ahad (xtvty yg membosankan...adoiadoi)

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Kalau ta g nanti semua benda alah ni t kne repeat lak..ta pasal2 aku grad lambadd
Ekod je la aktiviti yg pengurusan wt weyhhh...
Satu sem je ag kodd..next sem da nak g practical..
T ari ahad kami kne g dewan kuliah hotal A & B dengar taklimat dlu 1 1/2 jam
Lpas abeh uhh kami...kne kumpul at loading bay ..tunggu bas nak g permatang ara
Aku satu group ngan roomate aku plak ..
Bdak coursemate aku ade 4 owg tp 2 owng da tade so tinggal aku ngan zohar jew

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Dah la banyak assignment yg nak kne submit minggu neh...
Bnyak keje la,,,serabut glerrr..tp tape..i'm try my best...(CEWAHHHH!!!!)
Td da lepas interview manager KENNY ROGERS...utk assigment comp & catering
Huhhhh nasib baek la manager uhh sporting...dy layan kami cool jew,,,baek habis la
Aikkkk...aku rase mcam da kuar tajuk dah neh...
Oke la u olls...namao merapu meraban bnyak2,,, arios amigos..

~~~CAYUK CAYUK FOR PPKP~~~

No comments:

Post a Comment