Thursday, March 3, 2011

aDa apA dEnGaN Bm toMyAm !!!

Sejak kebelakangan ni aku ska g lepak BM tomyam
sedap sngt kan tomyam dy...?? (sedap okeyyy)
pemes sngat kew restaurant 2 (of coz...bg aku la)
ade ape je kat situ?? (mcam2 ade)
~~lalalalalalal~~
==========================================================
sebenarnyer aku ske lepak sbb ade shisha kat situ ...
aku shisha?????
never try kodd'
aku juz teman "kawan" aku shisha je la...
ley lpak2 release tension ngan dy
happening gak rr
lupa sat masalah2 yg bersarang atas kpale neh
blik kolej msalah tuh dtang blik la...
===========================================================
nengok la...one day aku akan try jgak kodd
juz na tawu rase dy mcam mane jew..
bawu mcam sdappppp jew...

orang kate shisha lebey 44 kali bhaya dr merokok
btol kah?????
~~~~~ngeeeeeeee~~~~
^_^
sblam ni tade brite pape pon tentang shisha neh
asal skrng bile shisha da pemes mcam2 lak aku dengar
ceewahhhh !!! back upp shisha nampak !!

tu jew kodd entry aku kali neh..
kalau aku bercerita panjang naik buhsan lak

BM tomyam d hatiku 
(selagi dia lepak d situ)

**kenangan manis aku bermula d BM tomyam kodd
    tp etu xkan jd kenyataan kodd
    dy ramai peminat la...
    satu bm tomyam knal dy
    so jgan la mengharap k
actually aku bkan la ske sngat lepak kat BM tomyam 2..
aku ske sbb... 
ade someone yg ske lepak kat citu la..

 ~~~ILY~~~

No comments:

Post a Comment