Sunday, March 20, 2011

Aku Ta maMpu mCam kAw !!

Aku ta se.....nsem mcam kaw ^_^
Aku ta se.....cute mcam kaw ^_^
Aku ta se.....hot mcam kaw ^_^
Aku ta se.....kaye mcam kaw ^_^
tp
aku still ade maruah la baiiii
jgan la dok jatuhkan maruah owang boley ta...
aku pon manusia biasa la dolll
agak2 la skedd bile nak kate kat owang tuhh okeyyy
====================================================
aku tersentap seketika bile terbace ayat yg d tulis oleh kwan aku
a.k.a mak hayammmm !!!!
Adakala kita perlu MENANGIS 
agar kita tahu hidup ini bukan sekadar KETAWA,

Adakala kita perlu KETAWA 
agar kita tahu MAHALNYA nilai airmata,
..........
Syukurlah kiranya ada yang menyakitimu, 
kerana dia mengajarmu erti TABAH,
...
Syukurlah kiranya ada yang tidak mempedulikanmu 
kerana dia mengajarmu erti BERDIKARI,

Syukurlah kiranya ada yang menjatuhkanmu kerana dia menghebatkanmu untuk terus 
BANGUN LAGI & TERUS BERSABAR
**renung renung dan selamat beramal :)

No comments:

Post a Comment