Saturday, February 5, 2011

SESI SENTAP MENYENTAP !!!!!!!

Ari ni mmg ari sensetif sedunia kott
cakap salah sket nak mrajuk
cakap kasar sket nak tacing
cakap nada tinggi sket ckap lapa penampo
..................................................................................................................
urghhhhhhh !!!!!
tp  dgan adenyer ati yg penuh kesabaran
aku still cool..^_^
cool ke????
da la aku tension & stress sngt2 ngan asement yg belambak2
lecturer ingat aku ni ape.. otak komputer
tp life sbg student kne la trima doll~~
haaaaa kan da kne doll!!
so wt je la..sape suruh wt last mnit
hambek kaw..!!
.............................................................................
bile aku tacing plak..ta de yg nak pujuk
~~HAMPEH~~
sokey

sentap 5 minit!!!


*ape kejadah la aku dok merapu ni kan...dah xder topic lain la 2..
*layan suda~~

No comments:

Post a Comment