Sunday, February 27, 2011

Bufday boy kne tahan dengan polis!!!

Mmg terbaek la kan bufday boy kne than dgan polis
bkan salah kiteorang pown
haishhhhhh
polis... polis... polis...
hebadd sngt kah kaw
============================================================
quan...cer citer cer cite :))
mlam2 minggu aku sj jew nak kua lepak2 d pantai bersih ngan member aku neh
tetibe aku nengok ape neh jalan jem..(tersngt2 la sesak)
pastu aku nengok ade lampu polis yg kaler biru tuh
so aku pk ade roadblock biase2 je la
aku pon g la sne...
lpas je tol r&r bagan ajan 2
makkkkk aiiiii
semua motor dan kreta kne tahan ngan pak polisi
aku rase2 hampir 2 ribu owang la kodd
mmg ramai gler manusia time 2...
aku da panas + sesak nafas sket..nasib baek ta pengsan kat situ
semua penunggang motosikal polis akan tahan dan rampas kunci dan ic
aku ni kira nasib baek gak rr..polis yg than aku 2 mcam baek sket..dy ta ambik kunci dan ic aku
so aku diam je la
2 jam aku nunggu dalam kelompok manusia yg ramai tuh
mcam pendatang pon ade gak sbb wartawan tv3 pon ade gak
siot je..cepadd2 aku tunduk mke aku ni..biase la..low profile
siap ade yg kne interview ag...mungexx tol...memalukan kami jew
sebenarnyer panjang ag cite nyer..tp mlas la nak cite panjang2...buadd sakit ati jew
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
selepas 2 jam ditahan aku dilepaskan sbb aku ta buadd salah pape kodd
moto yg ta ckup lengkap akan d naikkan atas lori kontena yg besar dan d bawak ke balai polis
aku antara owang yg dilepaskan awal...maybe polis nengok mke aku ni ke baek kodd

**ni bwu nmpak sket..kalau boley nak je aku berdiri atas moto ambik gamba.,,,,haishhhh

**mood** 4B utk polis
1)Bangkai
2)Bodo
3)Babi
4)Bangsat


polis tade otak..than ramai2 semate2 nak kutip ic dan ambik kunci lpastu panggil nme sorang2 g ambik ic dan cr kunci masing2 (tak ke bodoh polis 2..kunci dlam box 2 beribu2..snng plak nak jumpe kunci motor sendri)

** kalau nak wt roadblock sekali pon ...agak2 r..wt cara yg sistematik sket..jgan na nyusahkan owg je..

ta pasal2 semua polis kne carutt..
tp ta semua polis haprak mcam semalam la :))

No comments:

Post a Comment